Inköpen ifrån Ibiza.

Det första vi hittade var två turkosa ljuslyktor, jätte fina! Ser lite slitna ut och det kommer fram ännu mer när man har ett tänt ljus i dom. Turkost i vårat turkosa vardagsrum ;-)



Köpte även ett armband, ett måste när man är utomlands! Blev ett fint med en snäcka i, får se hur länge det håller.



Sen köpte vi en jätte fin prydnads ödla! Jag vart kär i den direkt! Dessvärre råka jag ha sönder den, typiskt! Jag skulle packa väskan för hemkomsten, när T kom med den brilijanta idén att jag skulle vira in ödlan i en tröja. Sagt och gjort! När jag packa hela väskan full så var det flera kläder som inte fick plats. Så var bara att packa om. Jag slängde ur alla kläder, inklusive tröjan. När jag hör en smäll. Såg påsen ligga på golvet, väntade några sekunder för att be om att den inte gick sönder. 

T åkte imorse och köpte ett super lim på macken iaf ;-) Så jag fick ihop den, man ser att det är en ödla nu iallafall! Det finns några hål på sidan, men eh! Det hör ju kanske till ;-)



Löv it! Turkos också såklart ;-)

Nu - blir det soffläge och skräck film på det här!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0