Kvarsebo-dagar.

Vi har spenderat två dagar och en natt på landet, Kvarsebo. Har varit jätte skönt, trotts att mitt mående är lite svajjigt. Febern har kommit och gått och förkylningen sitter i. Förns idag mår jag bättre, skönt! Äntligen börjar jag bli frisk! 

Hur som! Lägger upp lite bilder från helgen. Då jag igentligen inte har varken ork eller lust att blogga. Man får ha såna blogg-dagar!









Har varit mycket skönt väder, dock njöt inte hundarna av det allt för mycket. Stackarna! Men det var en promenad på kvällen när det svalnat ute i jätte fin natur med vattenfall mm. Sen har vi tillbringat mycket tid till att äta smultron! Hundarna har även lärt sig att "plocka" smultron själv. Tyson älskaaaade det. Han la sig på rygg i ett område där det kryllade av smultron så låg han där och mummsade i sig. Min fina pojke.



Snyggve passar på att sola i kallingar, det är tillåtet ute på landet ;-)









Senare kom Micke, Lotta & glada Nadja ut. Straxt där efter kom Pappa & Cissa m. barnen.









Denna bild borde vara censuerad! Men det talar bara om att; Tobbe ansvarade för packningen innan vi åkte. Väl i Kvarsebo saknade jag min sminkväska, wihooo! 

Nej, nu ska jag ta och lägga mig snart. Det har ju varit en bra helg med grillat, mys, sol och bra sällskap så jag lägger mig nöjd över dom här dagarna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0