Trevlans besök.

Denna dag har sprungit på bra! Besök av Benny, kaffe på det! Så kom även Robin förbi en snabbis för en pratstund. Efter det så började vi bli hungriga. Så jag ställde mig och gjorde tacos, mummma! Mamma kom även och åt middag med oss. Straxt därefter skickade Petra sms och frågade om hon kunde komma förbi, vi har haft mys på ballen och jag har även fått måla fransk manikyr på henne. Så roligt! Skulle lätt kunna jobba som en nagelfixare! Lite utbildning skulle förståss krävas då ;-)

Sen har bror Micke varit här på kvällskvisten. Mysigt med besök! Men nu är jag rätt så slut. Viva skulle behöva en dusch, får se om det hinns med för just nu är soffläge nödvändigt! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0