Lägenheten!

Jag har ju inte visat lägenheten, våran tvåa.

Så slänger upp lite bilder,









Tadaa! Så bor vi nu förtiden. 

Igår så hade vi sällskap med bror Christer ut till Mem så tog vi varsinn glass där. Mummaa! Tog hallon/saltlakrits och någon nougat glass. Fasiken va gott det var. Dyrt men det kan det få vara värt ;-) Efter det åkte vi raka vägen till Kvarsebo för att träffa pappa m. familj. Blev att sätta sig i båten så snart vi kommit ut. Mysigt! Efter det kom Christer, Stina, Micke, Lotta och lilla Nadja dit också. Blev grill, lekar och fiske på det! Klockan 23 var vi tvugna att dra oss hemåt då sista färjan går. Men mysigt var det! Fick dock ingen fisk. Dom bara åt upp min mask hela tiden, men kroken ville ingen smaka på :-(

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Är ju powermeet, munken in the park och karnevalen i Viken och jag sitter här i soffan! Skärpning Sandra. Nu - sätta fart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0