En bra dag som vände till det sämre.

Imorse for jag upp ur sängen rätt så sent. Duschade, slängde in en sockerkaka i ugnen, laddade kaffebryggaren sen kom efterlängate Natta hit! Jätte mysigt, satt och pratade på ballkongen i timmar. Har det alltid lika mysigt med henne! 

Sen så diskade jag och började med maten! 



Och ungefär HÄR! Började min dag gå dåligt (glad hund till vänster). Maten blev iallafall gjord sen var det dags att gå ut med hundarna. Tog en i taget, först Viva. Sen Tyson. När jag hör en hund skälla som tusan! Vårat köksfönster var öppet, garanterat Viva. Har aldrig hört henne så förut när vi lämnat lägenheten. Bara att börja om med ensamhets träningen OCH rumsrenheten! Pust! Tur att hon är söt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0