Hårfärg, råd tack!

Jag börjar få redigt med vår känslor, med vårkänslorna så kommer detta dilemma om hårfärg igen. Jag får alltid lust att färga håret till något ljusare när våren börjar smyga sig på och tvärtom runt hösten där. Min dvala är att färga håret svart. Nu har jag suttit på en hemsida som heter Taaz.com där man kan testa olika hårfärger, smink mm. Rätt kul tidsfördriv!
Men nu hur som helst, så ska jag fråga er om råd. Vilken hårfärg som ni tycker pryder detta "vackra" ansikte mest.
Det här är orginal bilden, alltså svart hårig.
Det här är fyra olika hårfärger som jag har mixtrat med, så vilken är bäst? Bilderna och redigerar programmet är ju inte det bästa .. men här har ni dom.
Tadaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0