Trotsat bacillerna

Vaknade runt 6-tiden imorse av jordens rethosta, men vägrade gå upp så tidigt. Klockan 7, okej. Men 6 på "natten" funkar inte. Så jag låg vaken, harklade och hostade om vartannat. Tillslut somnade jag om. Vaknade vid 8-tiden ungefär. Mamma hörde av sig och vi skulle åka in och kolla skor. Jag mår inte topp, men samtidigt kryper det i kroppen och snart åker jag väl på liggsår också. Så var tvungen att komma ut! Väl ute, kände jag mig som en fånge som muckat från en livstid.

I stan snurrade skallen, balans sinnet är lite rubbat och hostan gör sig påmind heeela tiden! Men jag hittade iallafall ett par skor, mamma två par.

Tadaa! Fina va?
Nu är jag slut i huvudet igen. Verkar som att dom här bacillerna har kommit för att stanna. Suck. Nu - vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0