Mummmma

Nu har jag och Tyson precis varit i hundrastgården. Busat och även tränat en del. Han plockade med sig en pinne ner. Så tränade vi på att vi ska backa ifrån pinnen, medan han har ögonkontakt med mig. När han får ett "varsågod" får han ta den. Så roligt att se framsteg när han från början var helt extas i pinnar!
T och jag åkte tidigare ner för att käka, blev kycklingfilé. Yumyum, tänkte ta en bild för att sukta er bloggläsare.
Nu är jag super trött igen! Jag sov faktiskt en stund på dagen. Men tror det bara gav motsatt effekt för piggare blev jag inte. Karln är inne i stan och pular med bilen, jag själv funderar på att kalla det här en dag och krypa ner till sängs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0