Uppe med tuppen.

4.44 och jag är uppe! Hatar mornar bara för att det ska vara så kallt. Kallt när man stiger upp, kallt när man kommer ur duschen osv. Sen har inte natten varit världens bästa. Jag skulle vända på mig och kände att jag höll på och mosa Viva som låg så skönt bredvid mig och snarka. Hmm! Ner med henne. När hon väl hade fått smak på det så var hon envis som tusan och skulle upp igen. Somnade framåt kl 2.30. Det sista jag hörde var tidningsbudet som kom och lämna tidningen.

Nu är jag snart klar! Ska bara välja ut en tjock tröja att ha idag sen kommer bror Micke och plockar upp mig. Åker in till Christer & Stina ett tag innan körningen börjar. Hääärlans!

Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0