“To appreciate the beauty of a snow flake, it is necessary to stand out in the cold.”

Idag har jag bakat! Fick något ryck och det händer inte ofta. Så bäst att ta till vara på det när jag väl känner för det :-) Blev en lingon-kaka,





Efter det satte jag mig en stund vid datan och alla Fb statusar informerade mig om att snön inte var långt ifrån. Började springa till fönstrena. Men såg inte en endaste snöflinga. Började så småningom med maten. Stog och gjorde biffar och tittade ut mellan varven. Sen var den där! Snön föll ner och det var redan en vitt snö-täcke på vägarna! Äntligen! T kom snart hem och jag gick ut och mötte honom med hundarna. Tyson blev överlycklig! Han studsade fram, Viva tyckte också det var riktigt roligt! Trodde inte att det var poppis från hennes sida. Men tji! På med overallen och hon sprang och jagade snöflingorna.

Mysigt! Nu ska jag tvinga T att borsta mitt hår ;-) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0