Tisdag.

Nu har även denna dag sprungit förbi som alla andra dagar. Deprimerande! Men imorn lär det bli en lite längre dag. Ska åka med bror in till stan tidigt imorgon bitti för att köra. Sen kommer T och hämtar mig. Resten av dagen är det bara plugga som gäller, för på torsdag är det teori prov för min del! Känns verkligen som är 50/50 att jag klarar det. Beror helt på frågorna.

Hur som! Även idag fick jag bak-ryck! Vet inte vad som har flugit i mig. Men denna gång blev det kanel-snittar,




Sen kom även Vivas skor idag! Äntligen några som passade. Men dom var inte speciellt poppis ;-)




Men det är nog en vane-sak och dessa verkade rejäla. Som dom får gå an dom allra kallaste dagarna. Nu ska jag ta och gå ut med nakenfisen. T kom precis in med Tyson så nu är det våran tur ;-) 


 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0