“Sometimes you wake up. Sometimes the fall kills you. And sometimes, when you fall, you fly.”

Går dagen var mysig! Vi åkte till Christer & Stina på dagen och fastnade där till på kvällen. Blev pepparkaks-knäck (tror jag det hette) och fudge. Inte så jätte lyckat godis men en trevlig stund så det gööör inget ;-) Killarna var på stan medan vi styrde där hemma. Så kom även farbror Patrik förbi m. familjen så hann att träffa dom en snabbis. 

Kom hem senare. Tog en långpromenaden med Tyson, såg ett avsnitt av glee sen var det bara att stupa i säng. 

Imorse vaknar jag av att T slänger upp sovrumsdörren. Blev som ett strålkastar ljus rakt in i sovrummet och utbrister "Fan!! Jag har försovit mig!!". Kul! Måste väcka mig som har en timme kvar till larmet plingar. Var bara att gå upp. T åkte iväg ganska snabbt och jag sitter här nu efter en varm dusch med badlakanet lindat runt huvudet och dom fulaste kläderna i garderoben. Har råkat hoppat över tvättstugan över en vecka nu, så får skylla mig själv! 

Idag är det körlektion som gäller! Ska dricka upp kaffet och sätta fart snart. Hundarna ska ut och ha mat, ibland är det skönt att dom är sjusovare ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0