Nothing's ever so bad that it can't get worse.

Denna dag! Skulle jag vilja ha raderad. Bluuuäh. Jag har varit yr näst intill hela dagen, vart på gränsen till svimfärdig. Dålig humör på folk som förväntar sig en massa av mig, men när dom sitter i samma situation då ska det vara okej. Nu blir det en massa svammel!

Hur som helst så har jag fått en massa gjort ändå! Jag har skickat iväg ansökan till nagelteknolog utbildning! Yääs. Äntligen! Platsen är även reverad åt mig, så den är säkrad när dom väl har tagit emot min ansökan. Underbart! Min vår är planerad och jag ska skaffa mig en utbildning och kunna hålla på med något jag tycker är kul. Ser fram emot den!

Sen har jag även suttit och letat overall till Viva. Gjort byteshandel med en tjej, så en begagnad och "gratis". Härligt! Det är på tiden. Trodde aldrig det skulle vara såhär svårt med nakenhund och kläder. Jag som har vägrat rosa och gulligt på henne också för att inte hamna i "Paris Hilton"-facket. Men nu ger jag upp! Orkar inte vara kräsen. Nu har jag fått tag på en som kan klassas som sött & rosa men förhoppningsvis fyller den sin funktion åtminstonde. 


Måste också tipsa om ett erbjudande just nu till alla hundmänniskor!

Foderbilen.se har just nu sänkt Fredrik Steens böcker "Härligt hundliv, hund möter hund, bli din hunds ledare, trygg och säker hund och vinn din hunds förtroende" alltså fem st böcker för 445 kr till 49 kr!!  Dom är iallafall mina inom en snar framtid ;-)

Nu tror jag att det blir att sätta på någon film och krypa upp hos T i soffan. Myys!



Kommentarer
Postat av: Mia

ett hett tips, leta mönster överallt, kolla på sidor som säljer hemmagjorda hundkläder osv... sitter alltid mycket bättre när de är gjort efter hundens egna mått!

jag kan inte köpa färdiga grejer till mina, ska de passa i halsen blir de för små i kroppen, ska de passa i kroppen då är dom för korta i benen osv....

2011-12-01 @ 17:59:39
URL: http://www.odjuren.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0