Jaa! Dom har kommit!



Alla 5 böcker från Fredrik Steen. Mina kap! Han som leverera dom ville så gärna hälsa på Tyson när han hörde hans mörka skall. Så släppte ut Tyson som rusade fram. 

Leverantören - Oj va fin! Vilken vacker teckning hon har! För det är en tik va?
Jag - Nej. Det är en hane.
Leverantören - Aha! Men då måste det vara en valp va?
Jag - Nej nej. Han är faktiskt 4 ½ år.
Leverantören - Oj! Ja. Han är väldigt fin i kroppen för att vara lite äldre.


Jag älskar min förvuxna valp ;-)


Kommentarer
Postat av: Mia

Själv brukar jag få frågan om Xena är en hane när hon har sin blågröna regnoverall.. :P Och ibland är hon mer valpig än sin dotter dotter på drygt 13 månader.. :P

2011-12-06 @ 13:43:34
URL: http://www.odjuren.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0