Bootsen - mina räddare.

Måste skaffa mig en par rejäla vinter kängor annars kommer den här vintern bli min död. Så nu har jag kollat runt lite. Någon av dessa,






Alla kostar runt 400-500 kr så pris skillnaden är inte så stor. Speciellt snygga behöver dom heller inte vara så jag är glad att ha ett par dojjor som räddar mig den här vintern. 

Det återstår att se vilka det blir efter en runda in till stan.

Eftermiddagen har gått åt till att plugga, nu är teori provet inte långt borta. Efter pluggandet så kändes det rätt meningslöst. Vi får helt enkelt se hur det går. Kan nog inte plugga mycket mera nu. Det beror heeelt på vilka frågor som kommer. Sen har vi bråttatss (klippt klor) på hundarna. Nu sitter vi i soffan. Jag framför datan och kollat kängor, T sitter och tittar på "Fast and furious" som står på i bakgrunden. Snart dags att gå ut med hundarna och sen krypa ner till sängs!


 





Kommentarer
Postat av: Mia

Kolla om man kan se hur sulorna ser ut, de e ju typ de viktigaste!! värmen kan man fixa med extra sockar

2011-12-08 @ 23:12:21
URL: http://www.odjuren.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0