Tobbes kalas och lite mer.

Som sagt har det varit full gång hela helgen! I fredags kom Natta & danne hit och vi hade en jätte trevlig och rolig kväll. Ni är så goa! 

Lördagen gick det mesta utav dagen åt att försöka fixa lokal, smörgåstårta och massa andra hemligheter. Även att försöka hålla det hemligt ifrån Tobbe. Men det gick nog bra! Senare på eftermiddagen kom Tobbes syster Becka upp hit och vi kidnappade då T med ögonbindel och förde honom till lokalen där vi skulle fira honom. Möttes utav vänner och familj! Kalaset rullade på, jätte trevligt och roligt. T fick en upplevelsepresent,



5 varv med Ariel Atom, sägs att det är världens snabbaste fordon på 4-hjul. Presenten var mycket uppskattad!

Framåt kvällen kom fler vänner och vissa familjemedlemmar åkte hem, alkholen togs fram och vi hade ännu en trevlig och roligt kväll!



Kidnappningen, efter ett bar omvägar till lokalen så var vi tillslut framme.





Glad 30-åring :-)



En del av gästerna sitter och käkar smörgåstårta,



Fler gäster & födelsedagsbarnet..


.. och ännu fler gäster.



T fick en "allt man behöver när man fyller 30" korg, där var ju såklart läs glasögon inkluderade ;-)





På söndagen gick det åt till att vara bakis. Fredagens och lördagens alkoholintag gjorde sig påmind och slog till med en redig pay-back! Trots det kom Petra och Johan på kaffe-besök, så vi var lite bakis tillsammans.

Även igår hade jag sällskap utav Petra här en stund! Myysigt. Idag gick jag upp vid 7, en dusch och sen cyklade jag ner till Kai för att ha körlektion. Tränade på att parkera. Hatart! Hatar ännu mer när jag kör med mina ovanor och glömmer bort mig heela tiden och Kai får tjata och tjata! När ska det sitta?! Tokig på mig själv!

Nu har jag även halsat första kaffekoppen idag, skulle sitta fint med en till! Så får det bli!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0