Jag som inte orkade idag.

Imorse steg jag upp vid 10-tiden. Kände mig som en zombi, men tröstade mig själv med att jag knappt hade nååågot inplanerat idag förutom att gå ut med min mammas hundar. Jag hoppade i min mjuka onepiece, fixade kaffe och satte mig i telefon med P! Vi pratade om allt mellan himmel och jord, till sist kom vi in på körkortet. Jag var då tvungen att kolla när jag hade bokat in nästa körtid. Idag! Suck, suck, suck! Kl. 15.20, hela förmiddagen har varit super-seg. Jag var även tvungen att sätta mig och akut-plugga. Sen har jag bara väntat på min körtid, så jag kan komma hem nån gång och ta det lungt, men det känns just nu rätt så långt borta. 

Snart dags att springa ut med Tyson-pojken och gå ner med Viva till Kerstin, sen sätta mig i bilen med Kai!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0