Dagen är påbörjad med brist på händelser.

Nu har hela förmiddagen gått! Tiden går för fort. Blev ingen spring runda, har sån träningsverk idag så ser nog ut som Agda, 87 när jag går. Istället har det blivit lite konst-övningar med hundarna.

Tyson och jag kämpar på med "skäms". Det går ju framåt! Men sitter inte ännu. Så resultatet får vänta. Viva och jag tränar för fullt på "ligg", dags att det sätter sig snart tycker jag! Damen är ju ett år nu. Men det är väldigt nära att lyckas. 

Justja! En gubbe var även förbi. Jag var yrvaken, luktade antagligen sov-svett och gårdagen smink utsmetat i halva ansiktet öppnade dörren,



Den synen borde ju vara förbjuden, ska fixa en skylt på dörren där det står "Känsliga besökare varnas, bör ej ringas på dörren före kl. 13.00". Fast allt han ville var ju bara att jag skulle öpnna in till tvättstugan så han kunde laga den där (förbannade) displayen på torktummlaren (som gör att man varje gång får gissa sig till ett program). Så vad gör det om 100 år ;-)

Nu ska jag bara vänta på att Tyson har käkat upp sitt ben så blir det en dusch för min del sen. Så ska jag även raka Viva som har gått och blivit hårig igen. 

Disken ska ju också göras och dammsugning är också behövligt! Bara att sätta fart antar jag. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0