Pustar ut några minuter.

Svar på kommentar; Varsegod :D Kul det där med hundforum. Jag läste om det i tidningen nånstans tror jag. Var ligger det? Är det här i stan? Går man i grupp eller är det individuellt?

Ja, det ska bli jätte kul! Nej, det ligger uppe på Petersburg. Uppe på ramunder berget vet du :) Dom har både grupper och individuellt. Men vi ska ta privat :-)



Vilket hektiskt dag! Knappt så jag hinner sitta här och blogga! Men uppdaterar en snabbis här. Dagen började vid 8 för våran del. Straxt efter tio åkte vi och plockade upp mormor, så for det till mogatamarken! Där träffade vi på bror Micke, Lotta, Nadja, Elin, Nicke och co. I våra kassar som vi kom hem med fanns det ett dressyr halsband till Tyson, hundgodis och brända mandlar. Som är ett måste, en tradition när man går på mogata marken. Snacka om att få tillbaka minnen när man går på dom vägarna som man varje dag gick för att gå till skolan. Lekistrappan, olycks-staketet där jag bröt armen, matsalen med samma gamla bord och stolar, väggen där man alltid spelade "kråkan" emot mm. Minnen, minnen! 

Efter det åkte vi in till stan, där vi mötte upp pappa, Cissi m. barnen. Vi käkade lunch på mc donalds. Där även farmor och farfar kom inklampandes! Sen for det vidare till "importören" där Tobbe och jag var här om dagen. Vi antog att det skulle vara kul för pappa och Cissi. Dom ska slå igen och det är halva priset på allt! Niice. Farmor och farfar hängde också med dit. Därifrån tog vi med oss en liten, mysig etanolbrasa! Kommer förhoppningsvis en bild senare. 

Sen iväg för att fira min lilla älskling, Nadja som fyllde 2 år igår! Hon har blivit stora tjejen!




















Efter kalaset for det ner för att handla på Willys till grill ikväll. Kött och potatis sallad var det tänkt! När vi kommer fram till kyldisken finns det bara en skylt "ALL POTATISALLAD ÄR SLUT!". Jaha! Fick åka till hemköp. Stress, stress, stress. Men jag är inte bitter ;-) Ser fram emot kvällen!

Nu - ska jag bara vänta på att T är klar i duschen sen är det min tur att fixa iordning mig lite. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0