Lugnet före stormen.

Går kvällen var nice. Började med att mamma, jag, T och Benny drog till bowlingen och kastade några klot. Jag förlora men mina motståndare var så snälla att dom avrunda allting till en gemensam 1:a plats. Efter det åkte vi hem till oss och fortsatte kvällen fram till 2-3 tiden. 

Idag mår jag bra, inga större bieffekter. Å andra sidan så vart det rätt så lungt. 


Vi har börjat dagen på balkongen, i den underbara solen,







En seg start med andra ord ;-)

Snart är det tvättstuga som gäller. Efter det blir det att gå en promenad (har lyckats få med mig T!) Tyson ska få springa av sig lite. Så ska vi nog få in lite lydnads träning där :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0