Lite fasoner, bus och en del sol.

Hade nog rekord av besökare igår, sen jag började blogga på blogg.se. 36 besökare, woho!

Vet inte vad som har hänt med Tyson. Tror han har fått vår/sommar känslor han med. Han är busigare en vanligt. Han har nog vaknat upp riktigt ordentligen från sitt vinter ide. Han springer och hämtar saker, som han inte får ha. Som tex en toarulle, smyckenskrin (!!). Han har även hämtat min plånbok som låg i väskan som i sin tur låg i hallen. (Ioförsig ingen nackdel, snarare god potential till att dressera min hund till ficktjuv.) Härligt att se han på topp hur som helst. Lätt att säga sålänge han inte kommer springandes med ett sönderbitet örhänge eller ett trasigt bank-kort ;-) 

Morgonen som var, så fick vi hålla oss ute ur lägenheten. Då några skulle kolla in lägenheten. SNÄLLA! Kan någon bara ta den nu så vi slipper ha folk rännandes i lägenheten men framför allt slippa städa var och varannan dag!

Imorse passade vi på att släppa hundarna. Mamma kom och plockade upp Kelly så for det till hundrastgården,




Mamma ringde däremot för en liten stund sen och informerade mig om att Kelly kryllade av fästingar. Suck. Då är det igång. Apoteket nästa för fästings-medel!

Senaste timmen har vi legat ute på balkongen. Tyson tog sig friheten att lägga sig på en stooooor del av filten och min kropp som huvudkudde. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0