Drag-sele vs. taco-fejs.

Har precis käkat tacos. Vi satt ner vid köksbordet och jag berättade om lyckade joggingturen idag! Och hur bra selet fungerande! Slänger upp en bild så ni bara förstår vad det är för sele jag pratar om. Jag vill bara först påpeka att det är INTE jag på bild. Men det kan ni säkert lista ut på den utåtputande magen och den härliga bonde-looken,



Men nu förstår ni.
Då avbryter T mig när jag är som mest exalterad och slänger ur en rätt så taskig kommentar,

T - Ehmm, det var ingen som såg dig eller?
S - Jaha? Varför undrar du?

Och så lägger han av ett sån där hånflin som bara han kan. Han menar på att det ungefär är lika goofy som att ha cykelhjälm på sig. I vilket fall, vill jag bara hämnas. Så här kommer hans taco-eating-face,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0