April, april din fula sill.

1 april. Idag gäller det att vara på sin vakt. Även om jag är en grymt lättlurad människa, så ska jag försöka ta allting med en nypa salt.

Har som vanligt huvudvärk. Börjar tro att det är något skumt. Sen så sitter jag och masserar mitt huvud, så får jag för mig att jag hittar knölar. Jag vet inte om det är det eller om det bara är mina hjärnspöken. Men jag vågar absolut inte gå till läkaren, ifall om det skulle vara nåt. Idag ska iallafall inte huvudvärken hindra mig. Ska snart springa iväg till skolan, sen så ska jag klara av hela dagen. Utan powernap! Så får det bli.
Nu - Ska jag leta reda på min cykelnyckel. Cykeln står och väntar på vid gamla lägenheten på ringvägen. Stackarn, tror säkert att jag övergett han där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0