When you want something you´ve never had, you have to do something you´ve never done.

Well oh well. Idag har jag "provjobbat" för ett städföretag. Dom har varit positiva ända sen jag var på arbetsintervjun, så det verkar bli något bra utav det. Hoppas iaf! 

Annars så tror jag Viva ska börja löpa när som. S U C K! Hon blir sånt löpmonster. Hon vägrade äta imorse och sen har hon gått och visat sig tillgänglig för Tyson i ett par dagar. Det får bli en sterilisering efter sommaren. 

Jag har även börjat flagna som en idiot. Så jädra fult och jobbigt, jag har pillmani också så jag kan bara inte sluta pilla. Så duschen idag tog rekord bara för att jag skulle ömsa och pilla en jädra massa. Intressant va? 

Nahej! Nu ska jag börja laga mat, tacopaj. *Sukta sukta*

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0