Projekt; Kistor

Jag har inte lagt ut någon bild på kistorna kom jag på! Som jag hittade på loppisen för ett tag sen.

 
Resultatet på den mindre kistan till höger blev,

 

Idag åkte vi in till stan en snabbis för att köpa mera färg, så nu har jag även påbörjat den andra kistan.
Den är fin!



Just nu har alla beslag tagits bort för att målningen ska ge bäst resultat. Den kommer bli jätte fin! Är jätte fina mönster i trät,


Den är även gammal så alla beslag ser fint och naturligt slitna ut. Nu är det bara väntan på att den ska torka, sen lackas, fötterna ska även fixas till och så ska gångjärn och beslagen på! Fint fint!

Resultatet kommer sen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0