Oro.

Just nu ligger min pappa på op. bordet och gör en sk. ablation (Ablation betyder ”att ta bort”. Kateterablation innebär att man med en speciell elektrokateter avger värme (radiofrekvensenergi) eller kyla (cryo) mot det område i hjärtat som orsakar rytmrubbningen.) 

Igår kväll hade jag riktigt svårt att sova. Då tankarna bara snurrade i huvudet, det resulterade i att jag gick upp och googlade en massa istället. Vilket var lugnande! (Thank you google) Det är faktiskt en operation som oftast ger goda resultat. Dessutom är pappsen i goda händer.

Jag gick sen och la mig och kunde till slut somna. Men vaknade lika oroligt imorse så jag klädde på mig och tog en promenad med hundarna. 

 Ni får mig på andra tankar.


Nu har jag fått i mig en kopp kaffe, duachat, matat djuren och tagit tag lite i hemmet. Ska straxt fortsätta att hålla mig sysselsatt i väntan på att pappas fru ska skicka en uppdatering. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0