Visionen över sovrummet.

Nu har vi (Läs, jag) filurat och filurat. Tapeterna är ju uppe nu, dom har grå/rosa/svart i sig (rosa mot T´s vilja, men så blev det ;-))
Så nu ska vi bara anpassa all inredning efter det, min tanke är ungefär ..


Gulligt! Tapeten är den vi har som fond nu. Spegeln på bild finns på jysk, ska dock försöka hitta en med vit ram. Gardinerna ska bli mina!! Dom bara ska det. Plånboken kommer eka efter det, men det får det vara värt! Det gråa sängöverkastet är snart beställt, dom vita ramarna finns liknande på ÖoB för billig peng, snygga är dom också! Och sjäälvklart en rosa, gullig pläd. 
 
Sen så börjar det nog likna ett fint sovrum och i slutändan kommer jag nog kunna få över T på min sida också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0