Someone's trash is another's treasure

En jobb förmiddag avklarad. Kommit hem, målat, byt kläder, vart på loppis, vart ute med brors hundar och handlat mat! Effektiv med andra ord, medan T ligger och tar sig en powernap.

Han som sa "så skönt med semester, jag kommer ha så mycket energi över om dagarna" ;-)



På loppisen hitta jag iallafall den här,


Har letat efter en i evigheter! Och äntligen hitta jag den! Den ska sjääälvklart behållas och pryda köket. 

Sen har jag även hunnit måla gunghästen, sista lagret. Så den står och torkar till sig nu.


Blir fint! 

Nu väntar jag på att bror Christer, Stina & lilla Cornis ska komma så ska vi grilla till det! Yummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0