Morgon rutin.

Namen! Börjar bli en morgonrutin av det här. Jag jobbar och T har semster. Varje morgon ser likadan ut. Imorse gick jag upp kl 5, eller tjaaa. Nästan, efter att ha snoozat i en kvart, så går jag upp. T ligger då kvar och slummrar. Går ner till nedervåningen och har sällskap av Tyson som går upp samtidigt som jag. Sätter på kaffet, tar en cigg (första "måstet" på dagen). Sätter mig vid datan och katten ska smöra så mycket som möjligt i hopp att få en tidigt frulle. Sen rasta av Tyson (Viva sover fortfarande vid det här laget). Sen plockar jag och städar undan lite, andra "måstet" för dagen. Känslan av att ha det gjort på morgon och inte har något måste direkt när man kommer här är wonderbar! Sen åker jag till jobbet.


Det morgon pigga gänget. Sjusovarna får jag lägga upp bild på en annan dag ;-)
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0