Sommar på hög nivå.

I fredags när jag kom hem ifrån jobbet åkte vi vidare till Netonnet, köpte ny mobil. Blev samsungen, S3 mini. Kom hem och skulle sätta mig och föra över allt från den gamla luren till den nya. Redan där ska ju något strula. Gick inte att föra över kontakterna, ringde supporten och fick till svar att jag var tvungen att beställa ett nytt sim-kort då mitt var för gammalt. Gjort! Nu ska jag bara vänta på att det nya simmet kommer med raketfart på posten, kan man ju hoppas.

Sen på kvällen åkte vi, Mamma & Thomas och Thomas dotter till Sörping. Satte oss på Göta källare och käka oxfilé. Lyx! Och supergott! Mysigt att sitta där vid kanalen med fint väder, bra sällskap och god mat. Efter det for det hemmåt och vi satt här ute fram till småtimmen och prata. 

Lördagen, eller igår hann vi nästan bara vakna sen for det ut till Kvarsebo. Där vankades det båttur. Ner med båten i sjön, kasta i all packning och sen for vi ut till en ö (efter att batteriet strulat och vi fick springa upp och skruva bort batteriet ifrån Bettan och sen sätta i den i båten).


Hur najs som helst. Blev grill, jag badade (efter mycket press ifrån sällskapet) och sol. Efter att timmarna hade sprungit iväg så åkte vi hemmåt. 

Landade här hemma och då kom ovädret. Jordens åskoväder, stackars Tyson var helst skakig. Värre en nånsin. Tanken har slagit mig att köpa lugnande. Samtidigt är jag lite emot det, då det känns "drogande". Sålänge jag gör något så är Tyson lugnare, om jag sitter still rantar han runt och vet inte vart han ska ta vägen. Så jag får hålla mig sysselsatt så hänger han bara med. Tur att vi hann komma hem till våra pälsklingar iallafall.

Idag ska vi till Linköping för att kolla när bror kör lamborghini och sen ska vi ut till Kvarsebo igen och fira pappa!

Ha en bra dag för det ska jag ha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0