Morgonstund har guld i mun, ellllllller?!

Åh så tung dag! Fy tusan vad det tar emot just idag, sov så himla skönt när väckar klockan ringde imorse, argghh! Sen att veta att man har ett fullspäckat schema på jobbet gör att det tar emot ytterpytte till. Men fredag, så nu gasar vi på i slutspurten! 

Annars så har jag sålt iväg på två av mina kistor och idag ska vi åka och hämta ett vardagsrumsbord, jätte fint! Får hoppas att det passar. Annars håller jag på med en byrå och ett pottskåp! Jätte fint ett! Den bråkar lite med mig bara, men det ska nog bli bra tillslut..

Ucha, somnar nästan sittandes! Bäst att rasta hundar så jag inte somnar här i soffan.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0