Målar dag!

På förmiddagen var vi inne i stan, jag köpte en ny dekorfärg. Så nu är jag spänd på att testa den! T köpte crosskydd. Så kom vi även hem med en liten radio. 

Kom hem och var så himla slut! Blev att slummra till en pytte stund, sen kom farbror Patrick och hans familj på en snabbvisit. Mysigt! Sen har jag bara målat! Fy bubblan vad jag tycker om det, rogivande!

Nu fick jag en bättre bild på pottskåpet, så får ni se också hur mycket plats vi har över i köket när jag är igång..


T är måttligt irriterad över att inte kunna äta mat på sitt egna köksbord, höhö ;-)

Under tiden matte målar så ..


Ligger hundarna utslagna på köksgolvet. Nahe! Nu ska jag gå och kolla om möblerna har torkat för att måla ännu ett lager och sen förhoppningsvis kunna testa den nya dekorlacken ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0