Jobbigt!

I ett par dagar har jag kännt att det blivit tungt och andas, men har bara hållt i sig korta stunder. Men imorse, var det tungt så fort jag steg upp ur sängen. Så har det hållt i sig hela dan. Vetefasen vad det är, men jobbigt är det. Känns som man hela tiden måste gå och ta flera extra andetag för att man inte får syre. Hur som ringde jag vårdcentralen som hänvisa mig till akuten och sa att det kan vara symtom för propp i lungan. Tror dock inte det är riktigt så allvarligt. Trots att det var kämpigt att jobba så tog jag mig ändå till jobbet. Tvivlar på att man skulle göra det med en propp i lungan. Får se hur det artar sig under natten, imorn blir det att ringa vårdcentralen igen så dom får ta en titt.

Man kanske skulle börja fundera på att fimpa..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0