I´am back.

Idag var jag och T och köpte möbler,


Ett skoskåp och ännu en gunghäst som ska göras iordning. Skoskåpet har redan fått ett lager kvistlack och ett lager färg. Den blir fin! Sandra har en idé ;-)

Annars så är det jobb för mig imorgon som gäller, ska även åka och köpa en ny mobil. Det är på tiden! Har haft min sony ericsson, xperia 10 mini (tror jag dom heter?) sen jag gick i gymnasiet. Nu laddar den när den vill också, så häromdagen höll jag på att försova mig om jag inte vaknat innan mobilen dog. Funderar starkt på en samsung S3 mini. Well well. Tiden får utvisa, eller bästa pris och mobil på netonnet får utvisa rättare sagt.



Kommentarer
Postat av: Mia

Har en vanlig Samsung Galaxy S3! Älskar den!!!!

Svar: Det låter bra! Nä va tusan! Får fasen bli en sån, fast minin då jag vill kunna ha den i fickan :)
Sandra

2013-08-01 @ 22:27:49
URL: http://odjurensviktresa.blogg.se/
Postat av: Mia

ja får plats me min i fickan heelt utan problem! :D

2013-08-02 @ 07:35:07
URL: http://odjurensviktresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0