Hektisk dag!

Igår var det jobb som gällde, sen fixade vi bröllops present, då Tobbes bror och Eve gifter sig idag. Kuligt! 
Sen blev det en snabbdusch, for vidare till vårdcentralen. Där dom inte hitta några direkta fel, förutom att hon tyckte att jag kändes tjock i halsen. Fick någon medicin i form av nässpray, som skulle användas varje dag och ger verkan först efter 3-4 veckor. Som säkert skulle rena rören lite. Efter det åkte jag och mötte upp Petra min vän! Vi åkte vidare in till stan. Jag vela framåt tillbaka i butikerna och Petra följde snällt efter :-) Tack stumpan!

Sen åkte jag hem, helt slut! Hann bara säga "Hej! Jag går och lägger mig.." till Tobbe och sen var det tänkt att bli en powernap. Väl i sängen, kom jag på tanken att jag skulle vilja fixa naglarna. Slog upp nummret, chansade och ringde (vid det här laget trodde jag inte att dom skulle vara så jädra snabba). Dom hade då straxt en tid ledig, så jag hoppa upp ur sängen och for in till stan igen. Satt nästan och somna i salongs stolen. 

Sen åkte jag hem, till min efterlängtade säng!

Resultatet blev,


Man blir bra sugen på att ta upp det där med naglandet igen! Ajja, det kommer! :-)

Har även kommit på kombon av att långa naglar och samsung S3 suger. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0