Min allra största fobi.

Spindlar, spindlar, spindlar. Jag hatar dom och är så äcklad utav dom. Men grejen är att dom är så jädra medvetna om det (jag är helt frisk). Dom ger mig renutsagt ett helvete.

Här om dagen när jag satt och filade klorna på Tyson. Så låg han på golvet och jag satt bredvid samtidigt som jag små gluttade på en film som var på tv. Så kommer Diesel i jordens fart ifrån köket samtidigt som han bollar med något mellan tassarna. Han springer rakt emot mig och jag försöker se vad det är som han "bollar" med men just då gör han en sån passning till mig och jag ser den där svarta, lilla saken åka under mitt ben, och jag som sitter skräddare just då lyfter på benen och vad är det inte om inte en sån där snabb, vidrigt spindel.

Och nu hade precis varit över hos bror Micke och co. Kom precis hem. Gick raka vägen in till vardagsrummet och innan jag ens sett att Tobbe kommit hem så får mina ögon fokus på något annat. Svart, stor och vidrig med massa ben.


Jag ställer till med en scen och Tobbe säger irriterat "Men kan du hämta en plastburk så kan jag ta den!". Jag skulle precis springa in till köket för att hämta denna burk när jag ska gå över listen mellan vardagsrum och kök, tror ni inte det sitter är jävel där också?!


Burken hämtades tillslut men då hade den stora hunnit rymt. Nu är jag hyper paranoid och jag känner dom där vidriga benen springa upp längst min rygg hela tiden.

Vidriga jädra djur! Lev gärna men inte i mitt hus.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0