Strive to live your life to the fullest and don't let one day go by without trying to live it the best way you can.

Dagarna har sprungit iväg och jag har haft mycket att göra! I lördags blev det partaj! Började hos Micke & Lotta, där det även blir grillat. Underbart! Så kom även Eve, Robban, Benny, Steven och Manne dit. Sen for det vidare till bowlingen, där det blev att slå några klot. Fullast vann eller vad säger du Benny? :) Kul var det iallafall! Träffade även på ett par gamla kompisar, alltid roligt! 

Söndagen gick åt till att sova. Jag var så jädra trött! Gick upp vid 10 tiden, orkade vara uppe ett par timmar innan det var dags att powernapa. Powernapade två gånger denna dag och somnade som en stock på kvällen också när det väl var dags att knyta sig. Trött?

Måndagen spenderades ihop med store bror Christer. I brist på sysselsättning åkte vi till Linköping, biltema. Sen for det hem till dom för att käka donken, hälsa på Stina & Cornelia, bygga ihop utemöblerna. 

Och idag har jag och mamma varit hos "trimmaren" med Viva. Nu är hon naken igen! 



Vi var på Helenas hund trim utanför Ringarum. Billigt och bra! Fick mycket beröm för denna lilla dam. Som pricken över i:et fick hon en rosett på pallet!

Sen for det hemåt, landade i ca 10 minuter. Så ringde bror Micke, blev en sväng neråt igen åt Åtvid för att hämta upp ett par lyktor till hans golf medan Lotta sparkade fotboll i Ringarum. Så hanns det även med lite bus med Nadja.

Så har jag bara hunnit äta, fixat mina naglar och nu sitter jag här igen! Denna dag är gjord och John Blund vräker grus i ögonen på mig. Upp tidigt imorn också, så snart dags att slänga sig sängs. Så ..

 



Kommentarer
Postat av: Benny

haha jo jag stavade som en kratta och tog fel trappa, men full vill jag inte minnas :D Tyckte vi spelade bra, du fick ju finna träffar också :) Men framför allt var det trevlig kväll hos din bror^^

2012-03-27 @ 23:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0