Spring nails.

Ännu en fin dag! Yeej! Min morgon började straxt innan 9. Hade försovit mig från min och Nattas morgon fika för att kusin Jöjje ville ha cigg igår natt, så blev ett par cigg med honom och en promenad på Tyson. Sen slängde jag mig i sängs vid 01.30 tiden. Lite lagom trött imorse. Skickade iallafall sms till Natta, kom överens om att vi skulle ses om en kvart då. Jag hoppade in i duschen, sminkade mig, bäddade sängen, satte på kaffe, var ute med hundarna. Rekord! På en kvart. Så fort Natta kom blev det morgon koppen på en solig ballkong. Super skönt! 

Sen har dagen rullat på! Jag har suttit och kollat igenom expressen och hittade en artikel om "vårens naglar", enligt dom ska det se ut såhär ..



Snyggt? :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0