“Our passion is our strength.”

Nu har utbildningen pågått i 2 dagar, redan! Tiden går verkligen fort när man har roligt. Det är verkligen jätte kul! När man tänker på hur mycket man har lärt sig känns det som att vi skulle hållt på i veckor! Igår blev det en hel det dekorationer, vi lackerade mm och idag har vi börjat med gelén. Gjort förstärkningar mm. Man har så roligt och har full fokus hela tiden på det man gör, tiden springer iväg och det inte är inte förrän på kvällen när man sätter sig i bilen för att åka hem, som man känner hur trött man verkligen är och ännu värre är det när man väl har kommit hem och slängt sig i soffan. 

Men det är skönt att komma hem också. Till T och hundarna. Tyson har inte fått någon aktivering på dessa två dagar och med det växer skuldkänslorna. Mattes hjärta. Blir att ta en skaplig promenad ikväll och aktivering imorgon och hela nästa vecka för att ta igen :-) 

Igår på min födelsedag kom när jag hem från utbildningen och fick jag dessa av T,



.. Även ett prestentkort på Lindex för jag hade hintat om en parfym jag önskade mig tidigare i veckan ;-)
Tack hjärtat.


Snart promenad och krypa ner till sängs skapligt för att kliva upp i ottan imorgon! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0