It was one of those March days when the sun shines hot and the wind blows cold: when it is summer in the light, and winter in the shade.

Igår när jag kom hem från utbildningen var det bara ett snabbt stopp hemma, sen for det till stan för att möta upp mammsen och bror på sjukan. Kom hem kl. 3 inatt, det kändes då att man gick upp kl. 06.30 på morgon! Men nu har jag tagit igen den sömnen. Gick upp vid 10 tiden, städade undan och pysslade med allt som har hamnat åt sidan nu när utbildningen har varit hela helgen. Sen satte jag mig med mina naglar och gjorde en förstärkning,



Pilligt! Det tar nog ett tag innan man får in snitsen. Men för varje misstag lär jag mig :-)

Så kom även Vivas nya jacka nerdunsandes i brevlådan, sitter perfa! 




Nu ska jag spendera lite tid på ballkongen i solen och ringa några samtal! Innan jag får besök av Eve, då blir det att göra fler naglar!

 



Kommentarer
Postat av: moster fia

Fina naglar du gjort.Du kan få öva på mig

2012-03-13 @ 21:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0