Don't think twice, do what you have to do.

Min dag började tidigt! Laddade upp för att få två kunder, inte vilka kunder som helst heller! Sara & Casandra. Som hade bra, sammarbetsvilliga naglar. Det tycker vi om! :)





Blev två förstärkningar. En all naturell och en med fransk. 

Efter det plockade jag upp kusin Jöjje, så åkte vi till Skärblacka för att hämta upp lite nagel grejer ifrån skolan. På vägen hem skulle jag även visa Jöjje vårat framtida hus, som jag själv inte hittade till! Det är illa! Aldrig åkt ifrån Skärblacka hållet, så det blev virrigt där ett tag. Men vi kom fram till slut och huset stod kvar. Sen har jag varit övertrött halvaa dagen. Bara sådär! Från klar himmel. Helt sjukt vad jag har fnittrat! Hur som helst så har jag nu landar hemma. T är hemma, så nu blir det att slänga sig i soffan och krypa upp hos honom!

 


Kommentarer
Postat av: The Swedish-Hungarian Blog

Jag kommer plugga i Budapest, 4 månaders utbildning tror jag att det är. Vart pluggar/pluggade du? Hur lång är utbildninen? Hur många "prov" och sånt är det?

2012-03-29 @ 20:20:33
URL: http://vikcis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0