Vårkänslor i januari.

Tänk va solen kan göra mycket, den sken in så Viva låg och solade på en solplätt på vardagsrumsgolvet. Vi drog ut lite på morgonen och unnade oss kaffe efter kaffe, och cigg efter cigg på balkongen i solen. Sen var det dags att sätta fart! In till Hageby. Där träffade vi bror Micke, Lotta, hennes syster Elin och lilla Nadja. Jag var förbi game och köpte Counter strike. Det var sååå många år sen jag spelade det. Vi brukade förr sitta och spela på Åkerstigen i Mogata när jag var 13-14 år. Så nu var det väl dags igen (efter lite tjat ifrån bror också). Hittade även en tröja på gina! Syrsor följde med hem till geckona också. 

Väl hemma så var det bara att packa upp, så kom mamma, Thomas och två av hans barn. Blev att svulla tacos och ha det trevligt. Så kom även bror Micke & Nadja och förgyllde. 

Sen har jag suttit med CS ;-) Svårt att sluta när man väl har satt sig! Slet mig iallafall en timma och tog en promenad med Tyson. Passade på att utnyttja lite parkbänkar att hoppa upp på och annat, som han tycker är lite läskigt i vanliga fall. Dessutom gick vi till hundrastgården och busade, när det var några som började smälla av raketer. Trots att Tyson vart lite rädd till en början, så fortsatte vi sen att busa som inget hände. Det gick bätte och bättre! Mycket bra träning. Sen for det hemåt. Nu sitter jag här igen. Har spelat CS med bror och Lotta! Farligt farligt.

Ska snart ta och krypa ner till kojjs, brevid min underbara. Det är ju en dag imorgon också.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0