*Hick* och veterinär-besök.

Gaaah! Jag har haft hicka heeeela kvällen! I tre omgångar och då är det kanske bara är ca en halvtimmes mellanrum. Filmen "the change up" (längesen jag garva så mycket till en film) är en utav anledningarna men sen har det bara kommit som från en klar himmel. Det resulterar i magvärk så jag tror jag går av snart.

Annars idag har vi varit hos veterinären med Tyson. Han har haft ont i öronen och sen kollade vi även leverproverna och lite annat när vi ändå var igång. Men allt visade sig vara fint! Öronen var lite irriterade men fick öron droppar som vi ska hämta ut. Sen har vi en friskförklarad hund! Skönt som tusan. Nu behöver jag inte gå omkring och vara orolig. 

Nä, vilken hicka! Nu ska jag ta och dricka ett glas vatten upp och ner ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0