Äntligen fredag!

Denna dag har varit fullspäckad! Imorse for jag upp och gjorde alla morgon bestyr. Duschade, gick ut med hundarna, gav dom mat, plockade undan, bäddade säng osv. Snart kom T hem och även grannen kom förbi. Blev att göra fransk manikyr på henne. Trevlans! Efter det tog jag Tyson och åkte ut till Tomtaholm, blev en lång promenix i rask takt (resulterade i mega-kramp i vaderna). Sen hem! Komma hem till en T som powernapa. Så jag började slänga ihop käk, tacos. Slängde i mig lite mat. Sen for det in till stan. Till bror Christer, Stina, lilla Cornelia och så var även farmor & farfar där. Där stannade jag tills det var dags att åka och hämta upp Bror Micke och co som kom hem från kryssningen. Puuh! Sen hem igen och chilla! Sitter just nu m. T i soffan, laddat upp med cola och ostbågar och njuter en gnutta av att inte göra någonting

Så det är min dag. Ska snart ut med Tyson sista rundan. Så blir det nog att slänga sig i sängs snart. Denna dag har sugit energi!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0