Stockholmooooo.

Helgen har gått super fort! I Fredags lämnades det hundar till hundvakterna. Lördagen packade vi bilen, åkte och kolla på ett hus som ska hyras ut (över hundra intresserade, så oddsen är inte med oss), sen vidare till Stockholm, upp till pappa m. familj. Chriser, Stina, Cornelia och Micke var även där. Blev en rätt så lugn dag och en mysig kväll. Snart var det dags för att lägga sig i gästrummet med Micke och Tobbe som sällskap. Det är ju som vanligt på småtimmarna! Dom är fnittriga och har en humor liknande en 10 åring :) 

Morgonen därpå vart tidig. Micke är ju jordens sömntuta, så jag trodde att det var jag som skulle få hoppa på honom för att få upp han ur sängen den morgonen. Vilket är skönt för sålänge han sover känns det "okej" för mig att sova .. Meeeen jag vaknade av att Micke satte sig upp och pratade med T. Så .. Det var bara att kliva upp för en annan också! 

Frukost, cigg. Sen var den dagen igång ganska snabbt. Vi for och kollade på en bil åt Micke, farmor och farfar kom även upp till Stockholm, en massa mys med Cornelia, käka god mat mm. Dagen blev till eftermiddag och vi hade tänkt att åka skapligt för att slippa köra i mörkret. Vilket inte är möjligt! Tiden dras lätt ut på uppe i Stokcholm när det är så trevligt. Men vi kom iväg till slut iallafall. Micke sov i baksätet, jag körde och Tobbe satt och repetera hur trött han var. Men det var ju bara plattan i botten så var vi snart på hemma planen. Åkte upp och hämtade Viva och Totte hos mormor sen hemåt. Dååå var man skapligt trött. Blev ett bad, lite Cs och sen sloknade jag ganska fort! Nu på morgon kom mamma med Tyson, min pojke vad jag har saknat honom! Viva överöste honom med 1000 pussar. Så tog mamma med sig Totte hem. Och nu är allt som vanligt här hemma. Så skönt. 

Så det var min helg uppe i Stockholmo! Nu ska jag lista ut vad jag ska göra åt den här dagen ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0