Film-dag med kussen.

Är så jädra trött! Tror John Blund för en gångs skull har kastat en massa grus i mina ögon. Tack för den! 

Dagen har spenderats med kusin Jöjje. Han kom hit på förmiddagen, blev att se två filmer. 




Båda är helt klart värda att se! The experiment, en thriller/drama. Riktigt bra faktiskt! Handlar om att dom ska göra ett experiment på ett gäng killar. Genom att låsa in dom i ett fängelse några får rollen som fångar och andra som väktare. Som sen leder till maktmissbruk osv. Se den!

Den andra Tucker & dale vs. Evil, är en favorit i repris. Det är en komedi/parodi på alla dessa filmer om ungdomar som ska åka ut i skogen för att tillbringa en helg. Så är det alltid några skumma invånare till rednecks som jagar dom genom skogen med yxa osv medan den dumma blondin ramlar konstant.. Well well. Vi har nog alla sätt en typisk sån film! I den här filmen får man se det ifrån redneckens point of view och oturen som alltid är med dom. Helt klart sevärd.

Efter att vi suttit och degat i soffan och nästan slagit rötter  började jag fundera på om det gick att skaka sönder en ägg-gula när det ligger i ägget. Jöjje var såklart på. Så vi skaka, skaka och skaka. Men guess what! Funka inte, gick inte. När vi ändå hade haft sönder ett ägg så påbörjade jag med maten. Köttbullar, potatis och sås. Gottit! Blev även en hel del kaffe och "krokodil tårar" på det. 

Nä, nu ska jag bara ta en runda med Tyson sen blir det att krypa ner till sängs! Rekord tidigt för att vara mig.

Nattinatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0