Liten "komma ifatt" sammanfattning.

Inte bloggat på evigheter! Haft fullt upp med naglar, hundar, ställt upp på folk, umgåts med vänner mm.

Förra helgen satt vi hos Natta & Danne, så var även Benny där! Lika roligt och mysigt som vanligt. Ni är bäst! Då var det även påskhelgen. Så den helgen blev det alldeles för mycket gott och sött. Godis och mat i mängder! Vi åkte även ut till sommarstugan för att fira bror Micke & pappas fru Cissi som fyller år. Trots att det var snö oväder och det var en planerad grillning, så var det jätte mysigt att sitta inne i värmen och svulla tacos. Petra & Johan kom även hit och besökte oss på kvällen, dom ringde vid 23-tiden och talade om att dom skulle våldgästa oss. Iallafall bra att förvarna om det ;-) Blev kaffe och fick ännu mera godis, bättre folk som våldgästar kl. 23 på kvällen finns ju inte! 

Veckan har rullat på efter det! Jöjje och jag åkte ut till Tomtaholm för att springa i fredags och jag har fortfarande känn efter det. Lyckats stuka foten på något höger, känns dock bättre idag. Så i eftermiddag blir det en till springrunda. Nadja och bror Micke har varit här. Nadja tog kameran och fotade allt och lite till här i lägenheten, 



Mycket mysigt! Sen har kusin Jöjje varit här, blev lite dricka. Han korkade upp sitt "kizz" vin. Vilket smakade vin, alltså inte så mycket för mig. Jag håller mig nog till mina bacardin. Dock var det en riktigt tuff flaska!



Och igår var vi i Bestorp hos mamma & Thomas och alla barn. Blev grillat och en trevlig stund. Var jätte fint väder så spenderade den mesta av tiden ute. Satt i solglajjor i solen och njöt av lukten ifrån grillen! Mummma!

Annars har vi börjat plocka lite smått iallafall ifrån källaren. Så nu är det ordning och reda där nere. Nu är det bara lägenheten kvar. Om ca 3 veckor går ju flyttlasset, så det är väll på tiden att ta tag i det. 

Nej. Nu börjar T diska ute i köket. Det betyder att han vill att jag ska torka disken, telepati kan man säga! 



Kommentarer
Postat av: Mia

Ett sånt vin ska INTE drickas... de ska stå oöppnat på en hylla och se fint ut ju!!! :)

2012-04-15 @ 14:24:55
URL: http://www.odjuren.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0