Weekends don't count unless you spend them doing something completely pointless.

Då är helgen snart över, sån deppig tanke! Vi har iallafall hunnit gjort en hel del! Igår var inne i stan en snabbis. Jag hade fått syn på en tröja på ginas hemsida som jag skulle ha och sen en sväng till systemet. Efter det blev det att åka förbi "bra ljud i bil" som hade ljud tävling. Träffade massa nära och kära där inne. Fasters gull Nadja bla. Hon gav mig en kram, sen en puss och sen så sa hon "jag älcklar dig". Smälter. Mitt lilla hjärta. Sen for det till Sörping igen för att åka till Tobbes bror och hans flickvän. Blev en lugn kväll, med några glas vin ;-) Det är Natta som fått mig dricka ett smultron vin. Gott som tusan! 

Idag har vi städat och plockat. Johan kusin har även varit förbi med lilla Elin. Vi ska alldeles straxt åka in till stan för att hjälpa Christer och Stina att bära lite saker.

Nu blir det lite chill i soffan innan det är dags att röra på sig!

Nya tröjan ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0