Redo för en dag med plugg!

Vakna upp till en typisk höst-morgon. Regnet öste ner och det var allmänt mörkt. Gick iallfall upp kl 9 imorse! Duktigt. 

Nu har jag precis kommit ut ur duschen och gjort iordning mig. Hm. Nu undrar jag varför? Blir ju säkert hemma-dag idag i soffan med körkortsboken som sällskap. 



Just nu sprudlar "Darlin Cory" ur hörlurarna. Så extremt skön låt! Ska gå ut med hundarna, sen sätta på lite kaffe, mysa ner mig i soffan, tända lite ljus och plugga. Låter som en bra idé! Lite klicker-träning ska nog också hinnas med. 

Tyson kan numera "high five", just nu tränar vi lite "target". Viva försöker jag lära in "spela död" på. Hehe. Tålamod Sandra, tålamod!

Nej. Nu ut med monstrena ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0