Kvälls sysselsättning.

Sitter och kollar på Robinsson. Nu vart det reklam så passar på att sätta mig för att snabb-blogga! Har precis slagit in 5 st paket som ska skickas iväg imorgon med posten! Har fått en massa hundsaker sålda, känns skönt att bli av med dom och att någon får nytta av dom.

Annars idag så har vi haft tvättstugan, så har jag även pluggat teorin. Går sakta med säkert fram! Är på jordens tråkigaste kapitel, "miljön". Man ska veta vad tex koldioxid är skadligt för och mycket, mycket mer! 

Vet ni vad jag ska göra nu? Jag ska fixa en kopp varm O´boy! Yummi!

Förresten, nya katalogen från Oriflame har kommit!
Kolla in den här,

http://se.oriflame.com/products/catalogue-viewer.jhtml?per=201114



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0